Často kladené dotazy a kontakt

Připravili jsme pro vás přehled nejčastějších dotazů. Pokud zde nenaleznete odpověď na svou otázku, můžete využít on-line formulář O2 Extra výhod, který naleznete níže.

Pro koho jsou O2 Extra výhody určeny?

Pro koho jsou prémiové O2 Extra výhody určeny?

Ovlivní změna tarifu/služeb možnost čerpání O2 Extra výhod nebo prémiových O2 Extra výhod?

Jak mohu O2 Extra výhody čerpat?

Nejsem zákazníkem O2. Mohu čerpat O2 Extra výhody?

Musím se do O2 Extra výhod nějak registrovat?

Je zaslání kódu pomocí SMS zpoplatněno?

Jak mám postupovat po obdržení SMS kódu Extra výhody?

Mohu si místo kódu z faktury nastavit vlastní přístupové heslo?

Mám jiného mobilního operátora, ale využívám některé z ostatních služeb O2. Mohu si nechat zaslat kód Extra výhody na svůj mobil?

Co mám dělat, když mi SMS kód nepřišel?

Co mám dělat, když mám problém s mobilní aplikací O2 Extra Výhody?

Co mám dělat, pokud nejsem spokojen/a se službami partnera programu?

Kontaktujte nás prostřednictvím on-line formuláře